Zdrowe pomysły na lunchboxy do pracy

Opublikowany: 07.05.2018

Zdrowe pomysły na lunchboxy do pracy

Po raz kolejny ratujesz się w pracy sklepową drożdżówką? Następnym razem zadbaj o dobrej jakości paliwo dla umysłu i zabierz ze sobą pudełko ze zdrowym drugim śniadaniem. Te pomysły na lunchboxy do pracy nie pozwolą ci zgłodnieć. Jeszcze jeden plus - przygotujesz je w ciągu 5 minut.

Każdego dnia, przez osiem godzin i w zależności od wykonywanej pracy, intensywnie eksploatujesz swój umysł i ciało. Logicznie, podczas przerwy, zasługujesz na najlepsze możliwe paliwo. Gotuj w domu! Poznaj nasze zdrowe pomysły na lunchboxy do pracy - są pyszne, ultra proste i szybkie.

Placki

Najlepsza baza do wszelkiego rodzaju posiłków, zarówno słodkich jak i wytrawnych. Duży plus jest taki, że smakują dobrze na ciepło i na zimno. Spokojnie wrzucisz je do lunchboxa, nawet jeżeli nie masz w pracy możliwości podgrzania.

Przygotuj: 50 g. mąki ryżowej, pół łyżeczki sody oczyszczonej, jajko, ulubione przyprawy, 3-4 łyżki wody do rozcieńczenia ciasta i łyżeczkę oleju kokosowego do smażenia.
Wymieszaj dokładnie wszystkie składniki i wlej na mocno rozgrzaną patelnię. Smaż po obu stronach, aż ciasto zacznie się rumienić. W kwestii dodatków pozostawiamy ci pełną swobodę. Pysznie smakuje połączenie szpinaku, fety i suszonych pomidorów, lub klasyczne - z twarogiem i bananem na słodko.

Sałatka z kurczakiem i gruszką

Przygotuj: miks sałat, filet z kurczaka, pestki dyni marynowana gruszka, garść orzechów włoskich, ulubione przyprawy, trzy łyżeczki oliwy z oliwek, kilka kropli soku z cytryny

Natrzyj filet przyprawami i usmaż na łyżce oleju kokosowego. Pokrój w plastry i połóż na miksie sałat. Dodaj marynowaną gruszkę, dynię oraz orzechy. Oliwę z oliwek zmieszaj z sokiem z cytryny i podawaj do sałatki jako dressing.

Pasta z tuńczyka i awokado

Przygotuj: dojrzałe awokado, puszkę tuńczyka w sosie własnym, 2ugotowane jajka, drobną posiekaną cebulkę, sól, pieprz, suszone zioła, łyżkę jogurtu naturalnego (do smaku)

Rozgnieć miąższ awokado i żółtka jaj widelcem. Wrzuć do miski razem z tuńczykiem oraz przyprawami i dokładnie wymieszaj. Pokrój w kostkę białka, dodaj do masy wraz z jogurtem i jeszcze raz wymieszaj. Jedz z chlebem żytnim na zakwasie.

Zobacz także:

Bądź z nami na bieżąco!

Chcesz jako pierwszy dowiadywać się o nowościach i promocjach na Allforeko.pl? 

 

*możesz zrezygnować w dowolnej chwili

Serwis Allforeko wykorzystuje pliki cookies. Przeglądanie witryny oznacza zgodę Użytkownika na ich wykorzystywanie oraz zapisywanie. Szczegółowe informacje w zakładce: Polityka cookies